Sunday, March 20, 2011

wahai lelaki yang kurang cerdik!

kira baek lahh tu bagi kurang cerdik,,dari bagi ***** tuu,,hmm sebenarnya bukan lelaki tapi saya,,eh tak tak,,saya bukannya kurang cerdik tapi kurang ilmu sikit je bab2 lelaki nehh,,tak faham betullah dengan spesies lelaki zaman sekarang,,ape??ingat diri tu bagosss sangat ke??aiyaaa rilek laa awak xperlu nak marah2,,cool okeh -_-"

saya xpuas hati betul sekarang,,betul2 xpuas hati!kenapa??saya yang perlu tanya soalan tu,,kenapa lelaki suka marah2 haa???wahhh padahal sebelum ni saya memang suspek respek gilak ngan kaum lelaki yang selalu over cool although problems bertimbun2,,tapi kenapaaaa semenjak dua menjak hujan turun ni,,kawasan dekat rumah i selalu jekk naek air,,hehe~~

lelaki2 itu!sedarlah kamu!bahawa saya sangat2lah meluat+geram+sakit ati+frust+pelik bila dimarah2 tanpa sebab yang saya sendiri tak tahu,,&& kalau saya tau pom,,benda tu tak masuk akal langsung,,logik-kah bila dimarah2 tanpa sebab??pelizz laa :(

da ramai,,bukan ramai,,berlambak yang marah2kan saya sekarang ni,,sampai 5-6 orang da,,&& semuanya lelaki,,wahepeng??tak kan rijek slow2 pom marah jugaks???aaa tak faham lahhh!ye memang saya bley buat tak tau je bila dia marah2,,tapi helo saya pom ada perasaan jugaks okeyh!tolong laaa tolong tolong tolong!tolong rakyat Jepun tu! :p

kalau da sampai tengah2 malam 2 baru nak antar mesej & saya tengah tido,,faham2 je lahh saya tengah ngantok & kompem lahh saya tak layan awak kan,,,tapi bangun pagi esok tu saya terus mesej awak kan~? :D
*so bukan salah saya

awak ada ramai 'teman kawan wanita' & awak suka bercerita tentang diorang+ex awak,,sampai saya da penat dengar cerita sama beberapa kali setiap hari,,tapi awak jugak cakap sukakan saya,,tak pelik kan kalau saya menjauh seloww2 dari awak,,ermmm demi masa depan awak&saya mungkin??? :D
*so bukan salah saya

saya baru lepas makan dan rasa mual yang amat,,saya da xlarat nak jalan+awak sakit kaki,,logik kan bila saya tak nak pergi jalan2 lagi da,,kenapa marah2??? :D
*so bukan salah saya

saya masih study+my mum tak galak saya kapel sebelum abes belajar,,saya ingat nak ikut cakap my mum,,kita kawan je lahh,,salah ke??
*so bukan salah saya

masa tu,,masa tu okehh masa tu,,saya da ada bf,,tak kan saya nak pasang dua@tiga,,awak pom xrela kan??sebab tu saya mintak kita kawan je~~
*so bukan salah saya

aishh banyak lagi lahh!so conclusion-nya,,saya nak buat macam mana??saya yang kurang ilmu ataupun memang lelaki ni kurang cerdik????

No comments:

Post a Comment