Thursday, February 14, 2013

bila hati tidak lagi bercerita :(

saya bercerita dengan niat nak berkongsi dengan awak. supaya awak tau cerita tentang diri saya. hidup saya. supaya awak juga rasa setiap suka duka yang saya rasa. walaupun kadang-kadang benda tu maybe boleh melukakan hati awak. tapi saya tetap cerita kat awak. supaya awak tahu yang sebenar. supaya awak tak fikir yang bukan-bukan. memang saya boleh diamkan semua tu.. tapi saya tak nak awak salah faham :(

tapi bila awak cakap awak tak nak cerita apa-apa kat saya sebab tu prinsip awak. dan awak ada reason awak sendiri.. saya jadi terkedu. kelu lidah saya. then, apa lagi yang boleh saya cakap?

macam useless je lah saya cerita apa-apa kat awak selama ni. macam no point pun bercerita. bila awak rasa awak tak perlu pun buat macam tu kat saya..

jujur saya terguris.

ya. itu prinsip awak. dan saya tak akan kacau. :)
iloveyou! ~whisper~

No comments:

Post a Comment