Saturday, February 9, 2013

honest with your feeling?

assalamualaikum :)

tengah puas berfikir. pasal feeling. dan biasanya kalau cakap pasal feeling ni mesti pasal feeling cinta-cinta tu. hehe kali ni pun sama.

just.. hm susah nak explain pasal feeling ni kan? maybe senang untuk sesetengah orang. but not for me. susah sangat nak luahkan perasaan ni! sigh~
my auntie pun pesan, kena honest pasal feeling. kalau betul suka kat dia, bagitahu. jangan dah terhantuk baru terngadah. haha. tapi itulah yang berlaku selalunya. bila rapat dengan mana-mana lelaki, susah nak mengaku pasal perasaan sendiri. orang cakap dah terang-terang nampak macam couple. tapi saya cakap tak. sekadar teman tapi mesra. tapi bila berpisah ke apa ke, menangis meraung-raung. haa ambik kau.. padan muka.

kawan-kawan selalu cakap saya ego. tak nak mengaku. even lelaki tu dah berapa kali cakap nak couple ke apa.. hmm i have my own reason :)

bagi saya, kalau dia nak pergi mencari yang lain sebab saya tak pernah mengaku sukakan dia, biarlah dia pergi. biarlah. biar dia cari orang yang suka luahkan perasaan dia secara terus-terang. walaupun berat, walaupun pedih.. tapi saya rasa ada baiknya saya diamkan saja perasaan saya ni. mudah dia nak tinggalkan saya, mudah dia nak mencari yang lain. maybe its better for him kan.

saya pun macam orang lain. ada hati. ada perasaan. kadang-kadang nak juga cerita yang kita sukakn dia. tapi bila fikir-fikir, saya nak suami saya yang dapat keistimewaan tu, saya nak luahkan isi hati ni pada dia je. tiap-tiap hari pun boleh :)

kalau lelaki tu boleh tinggalkan saya semata-mata sebab dia tak pasti dengan perasaan saya, macam no use la kalau nak bersama dengan dia pun. saya sukakan lelaki yang sukakan cabaran. walaupun dia tak tahu isi hati saya, tapi dia berusaha nak tackle saya sampai dapat hanya sebab dia betul-betul nakkan saya.. dia lah yang ada dalam hati saya. tapi susah nak cari orang yang sanggup ambil risiko macam tu kan. ada lagi ke sekarang ni? :)

No comments:

Post a Comment