Friday, October 5, 2012

jangan pernah tinggalkan orang yang sayangkan kita demi orang yang kita sayang~

assalamualaikum awak..

hari ni saya sedih. sedih sangat. bukan setakat hari ni je.. dah lama. tapi hari ni saya dah x tahan sangat.

awak.. saya rindukan awak yang dulu :'(

dulu awak x pernah lupakan saya. walau ke mana awak pergi, saya tahu saya dalam ingatan dan hati awak. x pernah sekali pun awak tinggalkan saya. saya rasa disayangi sangat. dihargai. diperlukan. sebab tu dulu saya suka merajuk dan marah-marah pada awak. even bukan sebab awak yang buat. saya suka. sebab awak akan pujuk saya. awak x akan pernah berhenti mesej dan call saya untuk pujuk. dalam merajuk tu pun saya akan senyum sorang-sorang tau bila baca mesej awak :)

sekarang ni susah sangat awak nak hantar mesej kat saya. inikan pula kalau saya merajuk. agaknya lagi bagus buat awak sebab x payah mesej dengan saya dah.

saya tahu awak macam ni sebab kita dah x ada apa-apa hubungan. tapi berapa kali dah awak berjanji pada saya. awak beri harapan. suruh saya sabar. saya tunggu awak. tapi sampai bila?
saya pun ada hati dan perasaan awak. saya pun tahu erti sedih. geram. bila awak buat seolah-olah saya ni hanya patung mainan buat awak.
awak suruh saya sabar. ye memang saya boleh sabar. tapi saya pun nak tahu sampai bila kesabaran saya ni diuji? adakah kesabaran saya akan memberikan balasan yang baik kepada saya?

sebab saya rasa semuanya sia-sia sahaja. awak tetap dengan perempuan tu. bodohnya saya.

kerana cinta kepada manusia, saya jadi bodoh. jadi lupa. tapi x apa. demi cinta ni, saya tunggu. saya sabar.
dan saya harap awak pun x akan sia-siakannya.

tapi jika awak dah x ada hati pada saya, beritahu awal-awal. jangan suruh saya tunggu awak.

saya rasa saya dah nak mengalah awak.. :(

No comments:

Post a Comment