Monday, December 31, 2012

bye 2012. hello 2013. :)

assalamualaikum.

okay. today, the end of 2012. tomorrow will be the first day of a new year.

hm nk cakap apa ye.. banyak suka duka pahit manis 2012. untuk tahun baru ni saya harap saya dapat lupakan semua yang pahit tu dan teruskan hidup dengan lebih baik. it is good to be like that. kan? :')

kepada awak, ye saya rasa saya masih sayang awak. tapi mungkin kita tak akan bersama dah lepas ni. awak pun gembira dengan hidup awak. kita kawan. tapi saya sedang cuba untuk lupakan perasaan saya ni sedikit demi sedikit. saya harap awak akan dapat balasan yang sama dengan apa yang awak buat pada saya dulu. muahahaha *gelak jahat*.

esok, 1 januari 2013.

permulaan untuk semester baru, sem 5. sem yang lebih mencabar, mungkin? sebab dah kena pergi praktikum. ohmai~ tak tahu macam mana nak jadi cikgu nanti. mengajar budak-budak sekolah rendah. dengan macam-macam perangai dalam sekelas. kerenah rakan-rakan guru senior lagi. kerenah para pentadbir sekolah. dan paling risau sekarang dengan sistem pendidikan semasa. uhh betul-betul meranapkan semangat saya yang dari kecil nak jadi cikgu. lastly cikgu-cikgu juga yang dipersalahkan.. dunia. -__-

okeylah. dah siap packing. oh ya! semalam pergi hostel. ambil kunci bilik baru. demm dari tingkat 1 pindah ke tingkat 3. bye2 118. hello 303. makin fit saya lepas ni asyik naik turun tangga. haha sukaaa sangat~~!

bye rumah. insyaAllah khamis nanti saya balik ye. lagi 3 hari. hukhuk. sedih nak mulakan sem baru. langsung tak ada semangat.
tengah fikir azam untuk tahun 2013. fuhh~

No comments:

Post a Comment