Thursday, June 13, 2013

it was not just a dream! :O

semalam kita texting. semalam awak call. kita borak panjang (walaupun tak lamaaa macam dulu).

dan pagi ni..

pagi ni mungkin tak kan ada dah semua tu. kita dah bawak diri masing-masing kan? mungkin salah saya. salah saya yang kurang nak berterus-terang dengan awak. simpan sorang-sorang. then blame u for this and that. so macam mana awak nak tau apa yang awak dah buat sampai saya jadi macam tu kan? susahnye laa nak bercerita benda-benda serius macam ni. saya hanya dapat tulis kat sini je lah..

i am so sorry for this. and that. and that too. and yes, the other that too.
pheww~

saya cakap ada banyak sebab saya nak kita macam ni kan? sebab dah macam-macam benda ada dalam kepala ni. tapi rasanya ada 1 sebab je yang menyebabkan semua masalah tu. sebab yang utama.
puas saya fikir. kenapa saya tak boleh sayang awak lebih. kemudian saya sedar.. sebelum2 ni pun saya macam ni jugak. until dia berkawan dengan ummi saya. (dia tu siapa2 je la) tapi...

awak tidak dikenali ummi.

awak tau maksud saya kan? ye, ummi dah kenal awak. but she know you just a friend of mine. and u want more than that. awak nak kita lebih dari kawan. tapi awak tahu kan prinsip saya.. tu membuatkan awak tak ada kesungguhan. saya tak nampak dalam diri awak. even awak cakap awak memang betul-betul serius nak. tapi awak tak try approach ummi saya. she is my life! selagi diizinkan Allah, i want her to be my guardian. to be my mother. and for every single step in my life, she is really really important. ummi sangat penting. untuk menjadikan awak juga penting, saya perlu awak berbuat sesuatu.. tapi.. hmm dah berapa kali saya cakap kat awak. 
but you won't listen.
sebab tu kali ni saya bagi alasan lain pulak kat awak. saya tak cerita dah pasal ni. no use. kan?

so macam mana ni? someday, kalau awak betul-betul dah ready.. kalau awak masih perlukan saya, jumpa ummi dulu okey? take care. garnier.

No comments:

Post a Comment