Tuesday, September 4, 2012

anugerah cemerlang mainkan perasaan

yeaayyyy~!!!
awak pandai sangat mainkan perasaan saya. huhuhu tahniah! tahniah!  awak berjaya dengan cemerlang. peluang dah ada depan mata, rembat je lah kan...? siapa suruh tanya awak macam-macam.. kan dah kena. ahahah. berbaloi betul. dapat jugak awak tambahkan ayat-ayat perasa tu dalam hati saya.

 x apa. x apa. saya x marah. memang awak dah lama nak buat macam tu kan. saya terima. selama ni saya je yang buat kat awak. ni turn awak pulak. hm dah puas hati ke belum? kalau belum, bagitahu ea. saya bagi awak masa untuk balas balik apa yang saya dah buat kat awak dulu. x apa. balas cukup-cukup. x cukup dengan sakitkan hati, kalau nak pukul pun boleh. biar sakit kat luar jugak. baru best tengok saya macam tu kan? hehehe.

lagipun saya dah putus asa nak naikkan berat. dulu ingat nak putus kejap dengan awak, nak tambah berat. pastu baik balik dengan awak. biar awak happy sikit tengok saya berisi. tapi sekarang alang-alang awak dah x nak, buat apa saya nak tambahkan berat lagi kan? buang tenaga dan masa saya je. okeylah. target baru: berat 40 kg. senang je kot nak dapatkan berat tu. x makan dalam seminggu, capai la target tu. insyaAllah. baru puas hati awak. sebab saya merana. kan?

hmmm nak buat apa lagi ye... nak suruh saya telan ubat banyak-banyak pulak ke? tapi stok ubat saya dah habis laa. lama x beli ubat. hm kena beli dulu. tapi saya x tahu berapa bijik panadol baru berkesan.tapi dah okey ke kalau guna panadol? ke kena guna ubat lain? search internet kejap. fuhhh. mesti awak enjoy gila nanti. senang la hati awak saya x ganggu awak dah lepas ni. yeay. awak akan berjaya lagi. tahniah tahniah.


nanti saya fikirkan lagi anugerah apa lagi yang sesuai untuk awak.

No comments:

Post a Comment