Wednesday, September 5, 2012

kenapa saya macam ni.. :(

awak... saya rindu sangat-sangat kat awak :'( :'( :'(

apa awak buat sekarang? sihat ke awak? dah makan belum? saya nak tanya soalan-soalan tu pada awak. n saya nak sangat awak tanya macam tu pada saya. hmm dah ada orang lain yang gantikan saya tanya soalan-soalan tu kan? dah ada orang lain yang jaga awak sekarang. awak dah x perlukan saya. sebab tu awak buang saya jauh-jauh. saya sedih sangat-sangat awak. sedih. x tahu nak cakap macam mana.

tiap-tiap hari kat sini je lah jadi tempat saya bercerita. bila saya busy, saya kurang sikit fikir pasal ni. tapi sekarang musim hantar assignment. saya x buat pun. langsung x buat. orang lain busy cari lecturer, buat assignment. saya x tahu lah. x ada mood sangat-sangat nak buat kerja ni. esok kena hantar jugak. tapi x tahu bila nak buat. saya ingat nak hantar yang copy dari internet je senang.. result saya sem ni mesti jatuh teruk. exam saya dah kurang study. cover dengan markah assignment je. tapi sem ni assignment pun buat ala kadar je.

saya nak mesej dengan awak. 1 hari 2-3 mesej x apa dah. sekurang-kurangnya saya tahu saya masih ada awak di sisi saya. tapi awak dah tolak saya. x bagi saya duduk sebelah awak. sampai saya jatuh terduduk. awak, saya rindu awak. bila awak nak datang sambut tangan saya? lama saya tunggu.. datanglah awak. :'(

No comments:

Post a Comment