Tuesday, September 4, 2012

mengarut lagi tentang dia

hari ni saya teringat lagi kat awak. teringat apa yang awak cakapkan semalam. pedih hati saya. dulu bila kita gaduh, saya tengok balik mesej-mesej lama yang saya simpan. mesej-mesej awak tu lah yang temani saya sepanjang hari. gantikan awak yang x mesej dengan saya. time boring, saya akan tengok gambar-gambar awak. teringat kat awak. intai-intai wall awak. tengok apa yang awak buat hari tu.

tapi sekarang.. saya dah x boleh buat macam tu. saya dah x boleh nak baca balik mesej-mesej yang awak pernah hantar kat saya. dah x boleh nak tenung gambar awak lama-lama. x boleh nak skodeng fb awak. saya hilang arah awak. saya tahu saya sendiri yang remove awak. tapi masa tu saya sedih. sebab awak baik balik dengan perempuan2 yang awak sayang sangat tu. nampak sangat awak dah buang saya kan? hm.

lagipun saya x boleh nak tiru awak. lupakan semuanya dengan cepat. awak boleh cakap x nak ungkit kisah lama. ya. sebab awak dah dapat lupakan semua tu. sebab tu awak x nak saya ungkit balik kan? tapi awak.. perkara tu lah yang datang dalam kepala saya setiap hari. setiap masa. bukan niat saya nak ungkit kisah lama. tapi dia datang sendiri tanpa dipinta. saya x berdaya awak. saya x tahu nak buat macam mana. awak dah ada orang lain. saya masih sorang-sorang. x ada siapa nak temankan saya.

memang meluat siapa-siapa yang baca blog saya ni. sebab asyik cerita pasal awak. tapi x apa. sebab saya tahu x ada orang pun yang baca blog ni. sebab tu saya luah kat sini. saya suka bercerita. dulu selalu share dengan awak. tapi lepas awak marah hari tu, saya x nak cerita dah. kat sini je lah tempat saya berkongsi isi hati. sekurang-kurangnya saya x menyusahkan kawan-kawan saya untuk dengar cerita-cerita boring saya ni.

saya nak sangat jumpa dengan awak. walaupun untuk kali terakhir. saya nak tanya awak depan-depan. saya nak pukul awak kuat-kuat. saya nak tengok awak puas-puas sebelum saya padamkan awak dari hati saya. saya nak sangat. tapi.. awak nak ke jumpa dengan saya? sudi ke awak? siapa lah saya. nanti x pasal-pasal awak kena marah dengan gf2 awak. x pun diorang merajuk dengan awak. hm mesti awak nak jaga hati diorang kan? apalah faedahnya pada awak kalau jumpa dengan saya. saya je yang bodoh tertungu-tunggu awak macam tunggul. tapi awak enjoy dengan life awak sekarang.

apalah.. apalah...

No comments:

Post a Comment