Monday, September 10, 2012

sesaat berkenalan seribu kenangan

tadi belek2 henfon lama. check mesej2 dalam tu. ada mesej2 awak.seronok saya baca. sebab masa tu saya baik lagi dengan awak. bukan macam saya yang akhir2 ni. masa tu awak x pernah buat saya sakit hati. n saya pun layan awak okey lagi. hmm seronok sangat. mesti awak pun macam tu dengan makwe awak sekarang kan :)

dulu awak cakap..
andai aku berada di hatimu, kekalkannya di situ, dan jangan hilangkan ingatanmu terhadapku walaupun aku bukan yang teristimewa dalam hidupmu..
ingat lagi x? hm sekarang, saya betul2 x lupakan awak. kan? awak? hilang terus dah ke diri saya dalam hidup awak?

awak jugak cakap..
pernah kau kata dulu, di sini.. ingin bersama daku selamanya dah teguhkan kota cinta kita. tinggal kini hanya mimpi yang akan pergi bila ku terjaga.. andai indah masa depanmu pergilah! sayangilah seseorang itu sebelum awak x akan dapat lihat, sentuh, nampak, rasa dan sayang seseorang itu lagi.. sebab awak x pernah tahu siapa yang akan sayang awak hingga awak kehilangan dia..
yang ni saya x tahu nak cakap macam mana. puitis sangat ayatnya. hm x pernah pulak saya cakap nak teguh2kan semua tu. hehe. hm sekarang saya x tahu ayat ni sesuai untuk awak ataupun untuk saya sendiri.. sebab dulu awak pernah sayang saya n sekarang bila awak pergi baru saya sedar. n saya tahu saya sayang awak...
tapi saya pun boleh bagi ayat ni pada awak. sebab awak rasa dia masa depan awak yang indah. sebab tu awak pergi kan? awak takut terlepas pulak nanti. ke macam mana? tapi awak x tahu pun saya sayang sangat2 pada awak.. awak buta dengan cinta dia. saya tahu. sebab saya bukan jenis macam makwe awak tu. kalau saya sayangkan orang, saya pendam. sebab saya x nak nanti awak ingat saya bagi harapan pada awak. saya nak biarkan awak bebas buat apa yang awak nak... walaupun saya makan hati :'(

awak pun selalu cakap..
awak berubah dulu sebab saya. walaupun saya nafi benda tu. saya x nak pasal saya barulah awak berubah. tapi awak cakap awak betul2 sayang saya sebab tu awak berubah. n cinta awak tu x kan pernah tergugat. dulu awak selalu sangat2 cakap yang awak sayang saya. walaupun saya x cakap kat awak, tapi saya selalu tersenyum bila awak cakap macam tu.. :) sekarang macam mana awak? dah berubah ke? x ada langsung dah sayang awak pada saya?

No comments:

Post a Comment