Thursday, September 6, 2012

hati bermunge-munge :*


thanks awak :) :)

sebab awak mesej saya tadi. walaupun awak bukannya maksudkan apa-apa dengan mesej tu, tapi sangat bermakna bagi saya. sekurang-kurangnya awak mesej jugak kan :)

laju je saya check fon masa mesej masuk tadi. dalam hati memang harap awak yang hantar mesej tu. tapi tiap-tiap hari asyik selkom je yang rajinnn sangat hantar mesej-mesej iklan diorang. huh boring. tapi tadi betul-betul daripada awak. awak x nampak. saya tersenyum. :)

dah lama sangat awak x buat saya senyum. thanks awak. sebab sanggup menyerabutkan diri awak dengan hantar mesej tu tadi.

thanks jugak. sebab layan saya dengan baik tadi.

pasal printer saya tadi tu, saya happy sangat. sebab awak sanggup reply jawab soalan saya. saya blank tadi. x tahu dah nak buat macam mana.. x tahu nak tanya siapa. thanks awak. :)

esok awak akan ke perak. jaga diri ye sayang :)
dah ada orang lain yang jaga awak... hm x apalah. lupakan apa yang saya cakap tadi. take care!

No comments:

Post a Comment