Friday, August 24, 2012

beraya sakan dengan kawan!

ohhooiii~~

lupa nak cerita. hari raya ketiga tu saya ikut kawan-kawan pergi beraya.

pukul *tettt* masih bermalas-malasan di atas katil. tiba-tiba kawan lelaki kol.

...ajak beraya.

????
mandi pun x lagi ni. hehe. okey. 30 minit kemudian, siap lengkap ;)

jem jem jem. dah la kitorang (saya, ejo, hasif) x breakfast lagi. lapar~

pukul 11 bertolak. pergi beraya rumah arisyah@alisyah (?) kat wcy. then ke pcb untuk bertemu kawan kesayangan. opss pergi rumah kawan diorang dulu. ambik kawan dia. hm isya ada kat tempat kenduri pulak.

so kitorang lepak-lepak kat pantai dulu.

lepas tu isya datang. lama x jumpa. kawan-kawan semua dah habis study. saya je jadi budak sekolah lagi.

pergi beraya kat rumah isya pulak.

dah 5 tahun kawan. tapi x pernah pergi rumah dia. ish ish. dah la kawan rapat. sorry isya!

hantar kawan diorang kat rumah. terus balik.

....tapi 2 jam tersekat kat jalan. energy saya makin low. LAPAR~~~

sampai kawan-kawan dalam kereta duk tegur sebab senyap je. hehe

last-last singgah kfc jap. isi perut. masa tu dah lewat. pukul 7. habis lah. mesti my mum marah :(

30 minit kemudia, dah siap makan.

cepat-cepat balik. hm driver sakit perut pulak.. cari toilet dulu. punya laa lama dia dalam toilet. rupa-rupanya terkunci dari luar. hehe. nasib baik dia bawak phone. boleh call kitorang yang kat luar ni.

sampai depan pagar rumah, baru tau family kat rumah nenek. pergi sana pulak. ramainya orang~~! :O




... terkilan. sebab baru tau kenapa mummy marah. rupa-rupanya mummy masak nasik hujan panas untuk kawan-kawan saya. banyak. sebab saya cakap diorang nak datang beraya kat rumah. sorry mum. memang macam tu la plan asal. tapi sebab jem, diorang dah lewat. terus balik. lagipun saya x tau mummy masak untuk diorang. frust sangat. kalau la saya tau saya x kan pergi kfc tu. makan je kat rumah. :( :(

No comments:

Post a Comment