Sunday, August 12, 2012

mulakan harimu dengan senyuman! :)

hari ni pakai warna merah
baju merah abang marah! aum aum aum :D
penat menunggu kawan-kawan. disebabkan sejuk dingin + angin sepoi-sepoi bahasa membuatkan saya sakit kepala. sambil-sambil tunggu tu ambik gambar sikit. klik klik klik.
beratur ye adik-adik
tengah syok layan feeling tu tiba-tiba GURU BESAR dia datang da.. borak borak borak. syuuuu kereta kawan sampai. 10 minit baru keluar dari kereta. dia dengan kawan dia =.=
salam-salam dengan guru besar. then pergi pejabat. ada sorang lagi dari ipg kkb, perempuan. epa nama dia :)

jumpa cikgu tu, tegur, salam. jumpa cikgu lain, tegur, salam. ayat paling penting...
cikgu : anak cikgu ******* ke?
saya  : ha'aaaa... :3
cikgu : patut la muka ada iras.
(kenapalah ramai sangat kawan my mummy kat sini)
cikgu : kenapa x buat kat sekolah tu?
saya  : (ramah betul cikgu-cikgu kat sini huhu) saje. sem 1 dulu dah buat kat situ.

okeyy cukup lah tu.

masuk bilik PK HEM. nama apa ntah cikgu tu. dia kenal jugak. adoi. x pasal-pasal kena perli dengan kawan..

"orang femes".

cesss

dipendekkan cerita. rupa-rupanya lecturer yang telefon GB hari tu dah inform kat pihak sekolah. cakap saya nak observe subjek pendidikan moral. aihhhhh -__-"
x pasal-pasal jugak saya kena masuk kelas. untuk tengok cikgu pendidikan moral mengajar.

"okey awak masuk kelas 3G ye. pukul 12.15-1.15. cikgu mustafa. blok sana, tingkat atas sekali. kat tengah-tengah tu ada kelas pendidikan moral."

siap call cikgu tu lagi nak bagitahu saya nak masuk. kikikik

kitorang (1 mizan, 3 kkb, 2 teknik) ditempatkan kat library. melangut kat situ. punya la boring. nak buat kerja pun x ada mood. 12.15 naik tingkat atas. cikgu dia x datang lagi. tunggu 15 minit, budak-budak tu boleh pergi je.. x tahu pergi mana. balik kot. x sempat nak kejar. kasut tumit tinggi punya pasal!

last-last pergi ke library balik. kebetulan kawan ajak balik. dia nak tolong hantarkan. sebab mummy cakap x tahu balik pukul berapa. okey tu je :)


....kalau awak ada, mesti saya cerita semua ni kat awak. mesti awak mintak gambar tu kan? pagi tadi time nak pergi hati rasa x sedap sangat. nak je cerita kat awak. tapi x kan lah pulak kan :). time boring-boring tunggu, saya x ada teman nak mesej. x ada kawan nak cerita semua ni. boleh cerita kat sini je. sedihnye :'(

No comments:

Post a Comment