Thursday, August 9, 2012

SUPERSTARS <---- cerita menusuk kalbu

baru je lepas tengok tv tadi. jarang sangat tengok tv. td ada cerite macam best, layan kejap.

oh dah separuh jalan cerita tu. cerita siam. SUPERSTARS tajuk dia. kenapa guna huruf besar? saya sengaja nak tulis guna huruf besar. biar lah. hehe. merapu sorang-sorang -__-"

hm setakat yang saya tengok tadi, cerita tu pasal 2 orang kawan baik. sorang hensem gila. dengan badan sexy auu auu O_o. nama dia Tom kalau x silap. sorang lagi x hensem. gemuk, pendek, hitam. orang ejek dia macam tu. Teung.

tapi yang hensem ni suara dia x sedap. bunyi macam itik. hehe. yang x hensem tu pulak suara sedap gila menyanyi. ada bakat gubah lagu pulak tu. dipendekkan cerita, diorang berpakat 4 orang untuk jadikan yang hensem ni penyanyi. tapi miming laa kiranya. si Teung tu yang nyanyi. dipendekkan cerita lagi, Tom tu jadi femes gila. tapi Teung frust. sebab dia x femes macam Tom tu. lagu-lagu yang dia gubah pun Tom cakap dia sendiri yang gubah.

Tom demam. suara dia jadi ok. and Teung dipinggrkan dari group diorang. last-last dorang gaduh. hari konsert terima kasih (last konsert la kiranya sebab diorang dah x nak tipu lama-lama takut kantoi), suara Tom jadi macam asal balik. kawan-kawan dia dah panik. tiba-tiba time nyanyi, Teung tolong dia. macam dulu. Teung nyanyi kat belakang tabir. sedih gilaaa.

okey. habes.




**kalau sekarang ni saya baik lagi dengan awak, nak je saya mintak tolong awak carikan cerita ni untuk saya. (sebab nak cari sendiri tak reti -__-). tapi nak buat macam mana. x apalah...hmm

No comments:

Post a Comment