Saturday, August 11, 2012

tunggu subuh

petang tadi keluar dengan my mother. sekali dengan my little chicken adik.
okeyy mula-mula pergi ambil baju saya dulu dengan tukang jahit. otw pergi tu my mum tanya:

"x ajak ke dia berbuka kat rumah?"

i like... WHAT???? :O

terkezut kite tau,,, kikikik

saya: tak... (x berani nak pandang muka my mum)

mum: ajak lah dia berbuka kat rumah. khamis minggu depan ke. dia balik bila?

saya: (adusss kenapa tanya pelik-pelik ni...) x tahu

hahaha. sayang gila my mum kat lelaki tu. lagi sayang dari ex saya yang lepas.hm so.. awak, ketahuilah bahawasanya ramai orang sayang awak. kalau dulu kawan-kawan saya suruh lupakan ex dan cari yang lain, yang better dari dia. sekarang bila saya cakap saya dah berpisah dari awak, diorang suruh baik balik dengan awak tau. saya nak. tapi x nak. sebab malu. hikhik. lagipun awak sekarang pun x nak dah dengan saya kan? jangan tipu. sebab tu awak rilek je tanya saya dah ada orang lain ke sekarang. n macam-macam lagi lah. dulu awak x akan tanya macam tu kan? dulu awak sayang saya sebab tu awak x nak lepaskan saya even saya nak kan? tu dulu. sekarang awak x kisah dah kalau saya pergi jauh. sebab tu awak nak kita berpisah kan? hehe. x apalah. x apalah.

No comments:

Post a Comment