Monday, August 6, 2012

engkau lelaki. aku wanita. kita bercinta. kita berpisah.

dah lama x rasa pedih+perit+hancur macam ni
dah lama sangat.

saya cuba untuk kuat. saya cuba untuk sembunyikan segalanya. saya tahu saya mampu. tapi saya salah. dalam tak sedar, saya menangis. tentang perkara yang dah lepas. bodoh kan? hm :(

saya jaga hati saya. supaya x ada mana-mana lelaki akan calarkannya lagi. kemudian awak datang. awak minta hati saya untuk awak. bodohnya saya sebab bagi kat awak. sekarang hati saya hancur lagi.

awak tahu kan saya dah x percayakan lelaki? susah untuk saya sayangkan lelaki. sekarang saya x tahu dah nk buat macam mana. pergilah awak. pergi jauh dari saya. jangan awak cuba untuk sentuh hati saya lagi. biarlah saya tenang sendiri. 

tiap-tiap hari saya menangis. sampai selsema. saya tak nak menangis sebab lelaki dah. rugi je. tapi x tahu kenapa. air mata ni senang je nak jatuh. sesenang awak tinggalkan saya hari tu. :')

1 yang saya nak pesan kat awak. jangan pernah tinggalkan wanita yang awak suka kalau awak benar-benar cintakan dia. jangan pernah tinggalkan dia kalau awak ingin dia selalu di samping awak. jangan pernah main-mainkan dia. pertahankan cinta awak. walau sekuat mana badai yang melanda. kalau dia yang awak inginkan. kerana hati merupakan satu benda yang mudah hancur. dan perasaan wanita mudah bergolak. dirinya sarat dengan emosi. lelakilah yang boleh menstabilkan emosi tu. biarlah dia nk cakap apa pun. jangan awak pernah mengalah. wanita ibarat kanak-kanak. mengharapkan awak untuk menjaganya :)


peranan saya dalam hidup awak sudah tamat. tiba masanya untuk orang lain menjadi pengganti. saya minta maaf untuk segalanya. cinta kita berakhir di sini saja :')

No comments:

Post a Comment