Thursday, August 16, 2012

qada' dan qadar

balik dari sekolah tadi my mum cakap awak x jadi datang. sebab kitorang nak pergi ambil mak sedara. saya terkejut. frust sikit. tapi saya buat biasa je. x tanya apa-apa. hm saya ingat nak bagi something kat awak. ingat nak jumpa, boleh berbuka dengan awak. tahun ni kita x berbuka sama-sama lagi kan :(

tapi x apalah.. bukan rezeki kita.

dekat maghrib mak sedara sorang lagi datang dengan anak dia. berbuka kat rumah kitorang. lepas berbuka terus ke airport. saya sakit kepala. dari pagi tadi lagi. tapi malam ni mencucuk-cucuk sangat. tuhan je tahu betapa sakitnya saya tadi. tapi saya pergi juga ke airport walaupun x larat.

sampai sana. saya duk dalam kereta je. x larat nak jalan, nak duduk dalam airport tu.

lagipun saya nak mesej dengan awak. walaupun takut duk sorang-sorang dalam kereta, tapi sekurang-kurangnya awak ada temankan saya. last-last saya tertidur. sedar tu pun sebab mummy ketuk cermin kereta.

baru je nak keluar dari kawasan airport tu, ada accident awak :(
orang ramai sangat. nampak sebuah kereta je. maybe berlanggar dengan motor. ada ambulans. saya tergamam kejap. ada banyak darah bawah kereta tu. maybe yang naik motor tu la. sebab dia kat sebelah kereta, saya x nampak..

alhamdulillah kitorang sampai kat rumah dengan selamat.




saya rindu awak :)

No comments:

Post a Comment