Monday, August 13, 2012

hari ni saya sedih sangat :'(

assalamualaikum wbt

apa khabar? hm saya baru balik dari kb ni. sedih. sebab kena sound dengan mummy. sebab balik lewat.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
sori mum. x sengaja. bukan pergi jalan-jalan.

pergi sebab nak teman kawan cari barang. untuk kakak dia kahwin raya ni. keluar tadi kan dah pukul 3. pergi pasir puteh dulu untuk pergi bank tu, dah jadi 3.30.. pergi kb pulak sampai sana pukul 5 dah. sebab jem. sampai je sana terus cari barang dia tu. x jumpa. pergi kedai lain. x ada jugak. pergi kedai kakak dia kirim makanan pulak. 6.30 jem. cari kedai nak makan. dah penuh. pergi kb mall. dah pukul 7 lebih. pun penuh jugak. last-last beli makanan sikit untuk alas perut je. makan kat kerusi dalam kb mall tu :(
siap makan, dia sambung cari barang. saya cari ink printer. mahal. rm108. ari tu beli rm80 je kalau x silap. saya x jadi beli. pukul 8 terus balik. dia lapar sebab alas perut sikit je tadi. drive-thru kat mc'd. 9.10 sampai kat rumah...

sori mum.
sebab x berbuka dengan family. saya dah bagitau dia nak balik sebelum berbuka. tapi x sempat balik awal.
sebab balik lewat. kitorang cari barang betul-betul tadi. nak cepat pergi sana sini sampai saya sakit kepala dari tadi sampai sekarang ni.
sebab x mesej awal-awal bagitau balik lewat. dah cari 2-3 kedai nak topup. semua x ada tpup selkom. kat atm bsn pun x boleh nak tpup. cari jugak sampai dapat, terus mesej tp kena marah :(
sebab keluar dengan dia. saya boring. x ada kawan nak ajak saya jalan-jalan. kebetulan dia ajak teman. saya tau mummy x berapa suka dia. tapi dia je yang suka saya :(
sebab x beli jugak ink printer. x ada duit. nantilah saya pergi dengan abah insyaAllah saya beli.

sorry sorry sorry... :(


dari pagi tadi lagi serba x kena. sebab mengantuk sangat lepas sahur, saya nak tidur kejap. tapi terlajak. sedar-sedar dah 6.30.. adik-adik dah siap nak pergi sekolah. saya cepat-cepat bersiap. pukul 7 bertolak. kesian mummy 20minit lewat dari biasa. time otw tu baru perasan name tag pulak tertinggal. x pakai name tag pergi sekolah hari ni :(

No comments:

Post a Comment