Thursday, August 30, 2012

hati saya sedih :'(

ya Allah, maafkan saya. air mata ini mengalir lagi pada hari ini. hati ini masih terkenangkan dirinya. maafkan saya ya Allah. kerana pernah terlanjur menyayangi dirinya suatu masa dahulu. hentikanlah seksaan ini ya Allah. buanglah perasaan ini dari saya. perasaan yang pernah tertanam dalam hati ini semakin membengkak. menumbuhkan perasaan rindu yang membuak-buak. ya Allah hentikanlah. saya tidak kuat. saya sudah tidak sanggup mengharapkan cinta darinya. penat mengharapkan pada yang tak sudi. jika dia bukanlah jodoh yang diperkenankan olehMu buat saya, saya harap dia pergi jauh dari hidup saya. semoga hati saya tidak sakit lagi dengan kasih sayangnya. jauhkan dia dari saya ya Allah. dia tidak sayangkan saya. hati saya sakit sangat. menahan tangis. remuk hati saya teringatkan janji dan harapan yang pernah dia bagi dahulu.




...x ada mood nak berbuka. beli laksa penang. makan separuh je :(

No comments:

Post a Comment