Thursday, August 9, 2012

kita berakhir di sini :)

awak, hari ni dah khamis. esok insyaAllah genap seminggu saya tunggu awak. rasa macam dah x ada harapan nampak gayanya.. heheh :(

insyaAllah kalau sampai esok kita still x baik macam dulu, saya akan stop tunggu awak. saya rasa saya dah dapat terima kita jadi macam ni je.. n bila dah cukup seminggu tu saya harap awak x akan menyesal dengan keputusan awak. hey, kalau awak terhegeh-hegeh datang lagi lepas seminggu, saya karate awak cukup-cukup tau! haha. saya tunggu sampai esok je. habis esok, habislah untuk kita. saya akan tutup buku pasal kita dan harap-harap x akan buka dah sampai bila-bila. amin.

sorry. saya tahu saya memang jenis kepala batu. ego melampau tinggi. saya tau. saya tau (sambil angguk-angguk kepala). rasanya dah cuba untuk x seego dulu dan try buat baik dengan awk. tapi macam x ada kesan pun... erk. so dengan ini saya memutuskan untuk berhenti merepek kat sini dan lupakan pasal awak. haha chill :D

No comments:

Post a Comment