Saturday, August 11, 2012

cepatnya masa berlalu

okey.. terima kasih sebab datang kejap tadi. n sori sebab saya buat x tahu je dengan awak. awak tetamu saya. saya x layan pulak. Astaghfirullah. sorry sorry.

saya bukan x nak layan. tapi janggal rasanya nak layan kawan lelaki kat rumah. x pernah pulak ada kawan lelaki saya datang rumah sebelum ni. so saya x tahu nak act macam mana. saya x akan layan awak macam dulu dah. sebab kita dah ada jarak makin jauh dari dulu. (padahal kawan dengan kapel memang sama je jarak dia. lainlah kalau dah kahwin kan. hihi)

x kiralah.
awak dah jadi sama level dengan ex n kawan-kawan lelaki saya yang lain. nak layan macam mana lagi kan? better macam tu je kot.
actually.. masih berkira-kira nak ajak awak datang rumah ke x time raya nanti. takut awak pulak x nak datang. jauh kan? kalau dulu maybe la awak sanggup datang. tapi sekarang kita dah macam ni, x kan awak sanggup jugak nak datang jauh-jauh.. jem lagi. so yang tu biar la dulu. maybe saya x ajak.. kot.

No comments:

Post a Comment